مقطع : دانشجوی کارشناسی ارشد
دانشگاه : پیام نورتهران
تاریخ دفاع :
اساتید راهنما : میزا حسن حسینی
اساتید مشاور : باقر باقریان کاسگری
اساتید داور : محمد مهدی پرهیزگار
مشاهده سایر پایان نامه های باقر باقریان کاسگری
بررسی تأثیر عوامل کلیدی مؤثر بر خلق تصویر برندهای مقصد در محیط‏های درمانی (مطالعه موردی: بیمارستان بهمن شهر تهران) چکیده هدف از این تحقیق بررسی تأثیر عوامل کلیدی مؤثر بر خلق تصویر برندهای مقصد در محیط‏های درمانی (مطالعه موردی: بیمارستان بهمن شهر تهران) بوده است که بدین منظور 360 نفر از مدیران و معاونین و مراجعین بیمارستان بهمن شهر تهران به روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب و به پرسشنامه تحقیق پاسخ گفتند. در پایان نتایج به دست آمده از پرسشنامه تحقیق به کمک آزمون تی تک نمونه ای مورد تحلیل قرار گرفته و نتایج نشان داد که از میان عوامل انسانی، فیزیکی و عملکردی، تنها بعد انسانی در بیمارستان بهمن اثرگذاری مطلوبی (p<0/05) بر تصویر برند شکل گرفته شده در ذهن مراجعین دارد. کلیدواژه‏ها: عوامل انسانی، عوامل فیزیکی، عوامل عملکردی، بیمارستان بهمن.